Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Stort leende

Av lifeisupsidedown - 31 mars 2015 18:35

Nu är man hemma igen. Kom hem igår efter klockan sex. Ångrar redan att jag åkte hem, känner mig inte hemma när jag är hemma. Det känns så konstigt och fel. Det är bråk, tjafs och skrik hela tiden. Vet inte vart jag ska ta vägen för jag vet inte om jag gör något som kommer bli frl eller göra något värre. Så efter varit i stan idag med morsan, hennes sambo, hennes exman och lillebror så följde jag med morsans exman hem till honom för att få komma hemifrån en dag i allafall och i morgon ska man in i stan och träffa kompisarna så då kommer jag hem sent. Men som det känns nu så vill jag inte åka in och träffa dem heller. Vill bara bort och från allt och alla, vill ha semester. Men vill inte tappa mina vännerna heller så jag får väl träffa dem fast jag vet att allt kommer vara så jobbigt när jag träffar dem och efter. Men med ett stort leende så kommer allting fungera, man kan lura allt och alla så dem tror att allt är bra och okej. Fungerar varje gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisupsidedown - 24 mars 2015 07:46

Nu är man hemma hos pappa och tar hand om barnen där. Men har inte behövt kliva upp sex på morgonen idag och igår eftersom pappa hade ingen jobb så nu känner man sig nästan lite bortskämd. Undrar hur det blir i morgon när man måste kliva upp klockan ...

Av lifeisupsidedown - 17 mars 2015 17:38

Hua vilken helg, början på veckan det har varit. Syrrans pojkvän fick hämta alla hans saker igår med hjälp av hans systers flickvän. Men när han kom dit hade de tagit undan och gömt saker som var hans. Sen börja de hitta på ursäkter för att få honom ...

Av lifeisupsidedown - 11 mars 2015 21:18

HUR FAN KAN VUXNA MÄNNISKOR KASTA UT SITT EGET BARN?!!! Lilla syrrans pojkvänn har blivit utkastad bara för att han har börjat frågesätta saker hemma. Bara för att lilla syrran har öppnat upp hans ögon. De klarar inte av att barnen tänker själv och g...

Av lifeisupsidedown - 6 mars 2015 12:45


Idag for jag in till stan för att träffa en kompis som jag inte har träffat sedan vi tog studenten förra året. Det kändes så konstigt, vi var som systrar när vi gick i skolan och helt plötsligt träffades vi inte på nio månader. Men det finns ju flera...

Av lifeisupsidedown - 4 mars 2015 15:04

Efter att knappt varit hemma en dag så tog jag min dator och åkte upp till mina syskons pappa. Jag klarade inte av att vara hemma. Jag stod som ett frågetecken och funderade på vem som var mest dum i huvudet. Vet inte hur många gånger min morsa sa ti...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards