Alla inlägg den 24 mars 2015

Av lifeisupsidedown - 24 mars 2015 07:46

Nu är man hemma hos pappa och tar hand om barnen där. Men har inte behövt kliva upp sex på morgonen idag och igår eftersom pappa hade ingen jobb så nu känner man sig nästan lite bortskämd. Undrar hur det blir i morgon när man måste kliva upp klockan sex och skicka iväg alla barnen till skolan. Helst nu när man har blivit deprimerad igen... Det är därför det går en längre bit mellan inläggen. Har inte haft orken eller lusten. Är även trött hela tiden, vaknar trött är trött hela dagen och när jag ska lägga mig är jag så trött att jag inte kan somna. Sen blir det inte bättre av allt som händer hemma. Morsans morbror hittas död i han lägenhet och förmodligen har han legat där i några veckor. Syrran fick hennes diagnor tio år försent. Sedan syrrans pojkväns skit... Går inte få en lugn ro hemma för det händer något alltid och alltid är det något som trycker ner vår familj eller delar på den. Kommer våran familj ut sim en familj kommer jag stå med öppen mun. För som det känns nu så vill jag bara packa en väska och sticka så långt bort som möjligt. Men jag vet också om jag skulle göra det skulle morsan gå under, eftersom hennes sjukdom har blivit värre så nu kan hon knappt hålla i pojken utan att hon gråter av smärta. Så mina planer får skjutas upp igen. Men vem vet om jag orkar vänta på min chans, nu känns det som den aldrig kommer att kommma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards