Alla inlägg den 4 mars 2015

Av lifeisupsidedown - 4 mars 2015 15:04

Efter att knappt varit hemma en dag så tog jag min dator och åkte upp till mina syskons pappa. Jag klarade inte av att vara hemma. Jag stod som ett frågetecken och funderade på vem som var mest dum i huvudet. Vet inte hur många gånger min morsa sa till att igår så skulle hantverkarna komma förre åtta så alla skulle vara uppe före det och ha ätit frukost. Men min mellerst lilla syster och hennes pojkvän vägrade kliva upp så morsan fick ropa upp till dem på övervåningen. Men de vägrade så när hantverkarna hade kommit så klev de upp och skulle ha frukost och borsta tänderna.... Morsan sa åt dem att de fick skynda sig för att de skulle gå fort för hantverkarna som skulle byta fönster i hela huset. Så syrran och hennes pojkvän fick rappapå. Men allt gick i slowmotion.... Och det spelade ingen roll hur ofta morsan och jag sa till dem. Jag tycker att man borde ha mer vett när man är 17 och 18 år, men tydligen inte. Min fem åriga lilla syster fattar till och med att när man säger till att skynda sig så gör man det. Men de gjorde inte dem. Syrrans pojkvän skyllde till och med bort sig att han inte visste att hantverkarna skulle komma. Men de hade varit där dagen före. Morsan hade sagt till dem hela helgen men ändå hade HAN INTE FATTAT!! Hur trög får man vara. Syrran gjorde det bara för att visa att ingen styr och bestämmer över henne, att hon får göra som hon vill eftersom vår andra lilla syster får det... HUR EFTERBLIVEN FÅR MAN VARA?!!! Jag förstår mig inte på mig människor. 



Så efter en halv dag drog jag till syrrornas pappa och jag vet inte om jag vill åka hem idag. Orkar inte vara uppi vid dem. De fattar inget, och bryr sig inte om de "skadar oss andra" Så länge de är med varandra. De fattar inte att ingen kommer vilja träffa dem i framtiden. Alla kommer ta avstånd från dem och de kommer skylla på alla andra fast dem är största orsaken!!!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards